zdjęcia fitness Poznań

Witam!

Dziś przedstawiam projekt do reklamy fitness ,,anies" w Poznaniu. Zdjęcia będą wykorzystywane do plakatów, ulotek i ogólnej promocji różnych zajęć fitness na Smochowicach. Wizja była taka aby ukazać instruktorkę jako pasjonatkę swojej pracy z wykorzystaniem  różnych przyrządów, które potrzebne są do prowadzenia  poszczególnych zajęć. Do oświetlenia użyłem lampy Quantum PT300 i softboxa 60x90cm jako światło główne, zaś jako kontrę wykorzystałem lampę 430EX aby nadać charakter zdjęciu jaki preferuje. Dzięki temu postać jest fajnie podkreślona i wyodrębniona z tła. Szkło jakim robiłem to Tamron 17-50 F.2.8, body Canon 550D. Co do obróbki, skórę zostawiałem naturalną, jedynie w Lightroomie podbiłem kontrast, nasycenie, wyrównałem światła i cienie. W PS tylko wyostrzenie i ew. kadrowanie :) Enjoy!














Komentarze

Popularne posty